keskiviikkona, joulukuuta 04, 2013

Ryppyrasvaa

Yves Rocher on tarjonnut minulle ryppyvoiteitaan suunnilleen siitä lähtien, kun täytin 25. Olen hymissyt niille tarjouksille. Tähän asti. Nyt, kun yövalvomiset kuormittavat, olen kiinnittänyt huomiota hiljalleen rypistyviin ja tummeneviin silmänympäryksiini. Ja kuinka ollakaan, olen alkanut käyttää silmänympärysvoidetta (tosin sitä kokeilin jo joskus nuorempana jonkin aikaa) ja annoin periksi Yves Rocherin tarjoukselle lähettää kaupanpäällisiksi ryppyvoidetta, tai anti-age-voidetta, kuten sitä markkinoidaan. Olen siis myöntynyt siihen, että vanhenemisen merkit alkavat näkyä, mutta yritän edes vähän hidastaa tätä kehitystä.

Ilmeisesti synnyttäneet yli 30-vuotiaat naiset ovat muutenkin potentiaalista kohderyhmää, sillä eräs kosmetiikkavalmistaja lähetti ryppyvoidenäytepakkauksen. En muista tarkkaan, mitä saatteessa sanottiin, mutta tiedän ainakin yhden toisen tutun tuoreen äidin saaneen saman näytteen...

Ei kommentteja: